گروه مهندسی کامپیوتر

دانشگاه آموزش عالی نواورآن

گروه مهندسی کامپیوتر

دانشگاه آموزش عالی نواورآن

گروه مهندسی کامپیوتر


جاوا هفنه پیش گزارش داد که کدهای جاوا اسکریپت توسط نرم افزار های مخرب آلوده شده اند و به سیستم های کاربران نفوذ میکنند و مسلما خطرناک هستد. امروز می‌خواهیم به شما آموزش غیر فعال کردن جاوا اسکریپت را در مرورگر های IE ,Firefox , chrome و safari یاد بدهیم.



برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید.




غیر فعال کردن جاوا در IE از طریق مدیریت گزینه های add-ons



نرم افزار IE 9 را باز کرده و در گوشه سمت راست گزینه Manage add-ons را انتخاب کنید و سپس در سمت چپ Toolbars and Extensions برگزینید و به پایین بیایید تا Java plug-in را ببینید که زیر بخش  Sun Microsystems Inc می باشد سپس رو دکمه Disable در گوشه نوار کلیک کنید. حال جاوا اسکریپت روی IE 9 غیر فعال شده است.

دفعه بعد که شما این مرورگر را باز کنید پیغامی برای شما با متن جاوا اسکریپت آماده برای استفاده است شما روی گزینه Don’t enable کلیک کنید.

غیر فعال کردن جاوا اسکریپت مرورگر فایر فاکس با استفاده از Add-on Manager



این مرورگر روزانه بروزرسانی کوچکی می‌شود و به صورت خودکار مشکلات را رفع می‌کند. ممکن است که فایر فاکس به صورت خودکار جاوا اسکریپت را غیر فعال کرده باشد چون این مرورگر زمانی از یک پلاگین احساس خطر کند آن را غیر فعال می‌کند. حال اگر جاوا اسکریپت فایر فاکس شما غیر فعال نشده باشد به قسمت Add-on Manager بروید گزینه جاوا اسکریپت را پیدا کرده و Disable را بزنید.



غیر فعال کردن جاوا اسکریپت در مرورگر گوگل کروم



در  آدرس بار  گوگل کروم  chrome://plugins  را بنویسید  صفحه  پلاگینها  باز خواهد شد  و  پس از پیدا  کردن پلاگین جاوا  آن را غیر فعال  یا Disable کنید.


غیر فعال کردن جاوا در مرورگر  Safari



برای این کار باید به منوی تنظیمات این مرورگر بروید و از زبانه Security تیک چک باکس گزینه Enable java را بردارید با این کار جاوا اسکریپت در مرورگر safari غیر فعال خواهد شد.

با تشکر از پایگاه خبری برسام



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی