گروه مهندسی کامپیوتر

دانشگاه آموزش عالی نواورآن

گروه مهندسی کامپیوتر

دانشگاه آموزش عالی نواورآن

گروه مهندسی کامپیوتر



وجود صدها هزار اپلیکیشن برای اندروید و وسوسه‌ی نصب و آزمایش آن‌ها، طبیعتا باعث صرف زمانی خاص برای حذف آن‌ها نیز خواهد شد. Root Uninstaller اپلیکیشنی است که زمان مورد نیاز برای حذف برنامه‌ها را به کوتاه‌ترین حد ممکن می‌رساند. با زوم‌اپ همراه باشید.

ادامه موضوع را در ادامه مطلب مشاهده نمایید...



Root Uninstaller را به جرات می‌توان کامل‌ترین و حرفه‌ای‌ترین اپلیکیشن حذف‌کننده دانست که وظیفه‌ی حذف برنامه‌ها یا بازی‌های نصب شده روی گوشی شما را دارد و قادر به پاک کردن اپلیکیشن‌های سیستمی نیز خواهد بود. این اپلیکیشن با امکانات جانبی مختلفی که در اختیارتان می‌گذارد، یک اپلیکیشن کامل و کاربردی است که با نصب آن، به اپلیکیشن‌های دیگر در این زمینه نیاز نخواهید داشت. شما در این اپلیکیشن قادر به حذف اپلیکیشن‌های پیش‌فرض گوشی هستید که اکثرا غیرضروری هستند و کاری جز اشغال فضای گوشی انجام نمی‌دهند، البته برای این‌کار به دسترسی روت نیاز خواهید داشت. در جدیدترین بروزرسانی این اپلیکیشن طراحی متریال نیز به آن اضافه شده است و هم‌اکنون می‌توانید در محیطی زیبا و چشم‌نواز، در دو تب مختلف به اپلیکیشن‌های پیش‌فرض، و اپلیکیشن‌
هایی که بعدا نصب کرده‌‌اید دسترسی داشته باشید.




یکی دیگر از امکانات فوق‌العاده‌ی Root Uninstaller امکان تغییر حالت اپلیکیشن‌ها از حالت عادی به سیستمی و برعکس است. اگر یک اپلیکیشن در حالت سیستمی قرار بگیرد، امکان حذف آن وجود نخواهد داشت و با مراجعه به صفحه‌ی App Info مربوط به آن اپلیکیشن، به جای گزینه‌ی Uninstall، گزینه‌ی Disable را مشاهده خواهید کرد. اما مزیت اصلی این کار در موضوع دیگری است. در گوشی‌هایی که از مقدار رم کمی برخوردارند، در صورت پر شدن فضای رم، اندروید به طور خودکار اقدام به بستن اپلیکیشن‌ها می‌کند و برای مثال ممکن است نرم‌افزار وایبر یا واتس‌اپ به صورت خودکار و بدون اطلاع شما متوقف شود و در رسیدن آنی پیام‌ها با مشکل مواجه شوید. اما اگر این اپلیکیشن‌های مهم را به حالت سیستمی تبدیل کنید، فعالیت آن‌ها هرگز به دلیل کمبود رم متوقف نخواهد شد و مانند دیگر اپلیکیشن‌های سیستمی که در بخش Running گوشی شما قابل مشاهده هستند، این اپلیکیشن نیز در اکثر مواقع در حالت اجرا باقی خواهد ماند. البته این موضوع به معنای آن نیست که دیگر هیچ‌گاه بعد از اجرای برنامه‌ی مورد نظر، عملیات بارگذاری از نو آغاز نخواهد شد اما با این حال امکان بسته شدن خودکار برنامه به حداقل خواهد رسید.
امکان Freez کردن اپلیکیشن‌ها (توقف کامل و اجرا نشدن خودکار آن) و همچنین قابلیت پشتیبان‌گیری از برنامه‌ها و بازی‌های نصب شده از دیگر امکانات فوق‌العاده‌ی این اپلیکیشن هستند که در کنار هم، یک اپلیکیشن عالی را به وجود آورده‌اند. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.


با تشکر از سایت www.zoomit.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی