گروه مهندسی کامپیوتر

دانشگاه آموزش عالی نواورآن

گروه مهندسی کامپیوتر

دانشگاه آموزش عالی نواورآن

گروه مهندسی کامپیوتر

ویندوز 10 آخرین نسخه از این سیستم عامل خواهد بود!

شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۴۳ ب.ظ

windows_10_vrdesktop-640x360

ویندوز ۱۰ آخرین نسخه از ویندوز است که مایکروسافت منتشر خواهد کرد، اما این پایان کار سیستم‌ عامل محبوب ردموندی‌ها است؟ یکی از توسعه دهندگان ارشد مایکروسافت بنام جری نیکسون در خلال کنفرانس Ignite گفت: «اکنون ما در حال انتشار ویندوز ۱۰ هستیم، زیرا این نسخه، آخرین ویندوز خواهد بود و ما همچنان در حال کار بر روی ویندوز ۱۰ هستیم.»


ادامه موضوع را در ادامه مطلب مشاهده نمایید ...



قبل از اینکه بخواهید در مورد آینده ویندوز سردرگم شوید، این موضوع را در نظر داشته باشید که سیستم عامل مایکروسافت، یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت در بازار است. چیزی که بیشتر انجامش از طرف این غول نرم افزاری محتمل است، تغییر تفکر این شرکت در مورد سیستم عاملش است که به این معناست بجای انتشار نسخه‌های بزرگ ویندوز در چند سال، هدف مایکروسافت انتشار بروزرسانی‌ها و امکانات جدید باشد.

مایکروسافت تاکنون برخی از بخش‌ها و اپلیکیشن‌ها را از خود سیستم‌عامل جدا کرده و حتی بدون دریافت بروزرسانی برای ویندوز، می‌توان این موارد را آپدیت نمود، دقیقا مانند کاری که برای اپلیکیشن‌های تلفن هوشمند خود مانند جیمیل انجام می‌دهید که بدون بروزرسانی اندروید، یکی از سرویس‌های گوگل به نسخه جدید بروزرسانی می‌گردد.

یکی از سخنگویان مایکروسافت سخنان نیکسون را تایید کرده و ضمن آن در وب سایت معتبر Verge اضافه کرده که : «حرف‌های اخیری که در مورد ویندوز ۱۰ و در کنفرانس Ignite بیان شده صحیح بوده و راه ویندوز را تحت تاثیر قرار می‌دهد و از آن به عنوان سرویسی با قابلیت ارائه بروزرسانی‌های مستمر یاد خواهد شد. چنین کاری برای مشتریان و نیز تجارت ما با ارزش خواهد بود.»

روش یاد شده جالب بنظر می‌رسد، اما اینکه بدرستی و طبق پیشبینی‌ها کار کند یا خیر، موضوعی است که باید منتظر بمانیم تا نتیجه‌اش را دریابیم. راستی، نظر شما در مورد این استراتژی چیست؟

با تشکر از www.shahrekhabar.com
ارسال توسط: مجتبی بوالحسنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی