گروه مهندسی کامپیوتر

دانشگاه آموزش عالی نواورآن

گروه مهندسی کامپیوتر

دانشگاه آموزش عالی نواورآن

گروه مهندسی کامپیوتر

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است




باتریهای لیتیومی دارای منفعت فراوانی برای جهان مدرن بودند. آنها در همه چیز از ساعتهای مچی گرفته تا جتهای غول پیکر، جانشین باتری های سنگین تر و تک استفاده ای قلیایی شدند.


ادامه موضوع در ادامه مطلب مشاهده نمایید...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۱۷
masoud azadbakht



وجود صدها هزار اپلیکیشن برای اندروید و وسوسه‌ی نصب و آزمایش آن‌ها، طبیعتا باعث صرف زمانی خاص برای حذف آن‌ها نیز خواهد شد. Root Uninstaller اپلیکیشنی است که زمان مورد نیاز برای حذف برنامه‌ها را به کوتاه‌ترین حد ممکن می‌رساند. با زوم‌اپ همراه باشید.

ادامه موضوع را در ادامه مطلب مشاهده نمایید...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۱۱
masoud azadbakht
امروز آموزش root کردن گوشی های آندروید را در سایت تخصصی یک موبایل قرار داده ایم که یکی از آموزش هایی است که ممکن است بدرد هر شخصی بخورد.این آموزش ها بصورت دستی و اتوماتیک می باشد یعنی دو روش روت گوشی های آندروید را توضیح داده ایم به علاوه نرم افزار های مورد نیاز اینکار اما اگر نمی دانید روت چیست و کاربرهای آن چیست متن زیر را بخوانید.
روت کردن گوشی های اندروید برای دسترسی به فایل های سیستمی گوشی می باشد که دسترسی به این فایل ها به ما اجازه می دهد تا بتوانیم با تغییر آن ها و استفاده از یکسری کدهایی تغییرات دلخواه خود را ایجاد کنیم و همچنین برای ریختن فونت و یا نصب فارسی ساز و برخی از نرم افزارها باید گوشی حتما روت باشد.



ادامه موضوع را در ادامه مطلب ببینید...


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۴۲
masoud azadbakht

شرکت سایلنت سرکل از جدیدترین محصول خود با عنوان Blackphone 2 رونمایی کرده که ادعا می‌کند امن‌ترین گوشی هموشمند موجود در بازار است.

 در حال حاضر بازار گوشی‌های هوشمند به سمت استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز به‌منظور سهولت استفاده کاربران پیش می‌رود. صفحه‌نمایش‌های خمیده، پردازنده‌های قدرتمندتر و لوازم جانبی مختلف ازجمله مونوپادها برای گرفتن عکس‌های دسته جمعی از جمله مسائل به روز بازار گوشی‌های همراه هوشمند هستند. اما یکی از مواردی که شاید امروزه کمتر به آن توجه شود، امنیت گوشی‌های هوشمند است.

ادامه موضوع را در ادامه مطلب ببنیند...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۵۸
masoud azadbakht