گروه مهندسی کامپیوتر

دانشگاه آموزش عالی نواورآن

گروه مهندسی کامپیوتر

دانشگاه آموزش عالی نواورآن

گروه مهندسی کامپیوتر

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر

کم کم این شعار که انسان ها باید استراحت بیشتری داشته باشند و کامپیوترها کمک کنند که انسان از اشتغالات ذهنی تکراری و غیرضروری نجات یابد در جوامع رواج یافت. با به وجود آمدن شبکه های اطلاعاتی اینترنت, صنایع, اقتصاد, فرهنگ و ... تا قبل از قرن بیستم، انسان‌ها خیلی بیشتر کار می‌کردند. در قرن بیستم با اختراع کامپیوتر در جوامع پیشرفت چشمگیری رخ داده است به طوری که امروزه در انجام اکثر امور شهری کامپیوتر نقش به سزایی دارد. مهندسی کامپیوتر رشته ای ست که با تربیت نیروهای کارآزموده, نقش مهمی در این پیشرفت ها ایفا می کند.

مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی ارشد دارای چهار گرایش زیر است:

1ـ نرم‌افزار 2ـ سخت افزار (معماری کامپیوتر)، 3ـ هوش مصنوعی 4ـ الگوریتم و محاسبات

گرایش اول قدیمی‌تر ولی گرایش‌های اول و سوم مهم‌تر و بالطبع دارای پذیرش بالاتری در دانشگاه‌های کشور می باشد. برای مهندسین کامپیوتر امکان ادامه تحصیل تا مقطع دکترا در داخل کشور وجود دارد.


بقیه مطلب را در ادامه مطلب بخوانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۵۸
masoud azadbakht


کوهدَشت شهری است در غرب استان لرستان. این شهر مرکز شهرستان کوهدشت است. شهر کوهدشت طبق سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیتی بالغ بر ۸۵٬۵۱۹ داشته است که چهارمین شهر پرجمعیت استان به حساب می آید. کوهدشت در فاصله ‪ ۸۵‬کیلومتری جنوب غرب خرم‌آباد واقع شده است. دارای آب و هوای معتدل کوهستانی با تابستانهای گرم است.
مذهب مردمان این شهر شیعه و تعدادی نیز اهل حق هستند. از حیث طایفه و تیره‌های موجود در این شهرستان تنوع فراوانی وجود دارد که با گویش‌های مختلف لری و لکی تکلم می کنند.

منبع:ویکی پدیا


برای مشاهده ادامه معرفی دانشگاه برروی ادامه مطلب کلیک کنید.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۴۳
masoud azadbakht