گروه مهندسی کامپیوتر

دانشگاه آموزش عالی نواورآن

گروه مهندسی کامپیوتر

دانشگاه آموزش عالی نواورآن

گروه مهندسی کامپیوتر

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

همیشه اوقات، ویندوز جدا کردن یک فلش درایو (USB) را صلاح نمی‌داند، اما چطور می‌توان بدون هیچ دغدغه‌ای فلش درایو خود را به صورت ایمن از رایانه جدا کنید و با این کار نه تنها بر طول عمر و سلامت ابزار USB خود بیفزایید، بلکه از بروز خطا در فایل‌ها یا برنامه‌های در حال اجرا نیز اجتناب کنید. 

خوشبختانه ویندوز دارای ساز و کاری داخلی برای جدا سازی بهتر ابزارهای USB است. برای این منظور می‌توانید بر روی آیکون Safety Remove Hardware در بخش اعلانات در کنار ساعت ویندوز (یا System Tray) کلیک کرده و بر روی ابزار مربوطه نیز کلیک نمایید و پس از نمایش اعلان Safe to remove hardware (ایمنی جداسازی تجهیزات) به این مهم نائل آیید. اما همیشه این طور نیست و گاهی ویندوز این اجازه را به ما نمی‌دهد و با نمایش اعلان This device is currently in use (این ابزار در حال حاضر در حال استفاده است) ما را از جدا کردن فلش درایو باز می‌دارد.




برای شاهده ادامه موضوع ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۳ ، ۲۳:۰۰
masoud azadbakht



برنامه APK Batch Installer Tool نرم افزار تحت ویندوز ساده ای است که براحتی میتوانند یک مجموعه برنامه را بصورت همزمان بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب نماید. با اینکار شما مخصوصا پس از تعویض مداوم رامها دیگر نگرانی نصب برنامه های محبوب خود را ندارید. این برنامه همچنین قابلیت انتخاب برنامه ها را نیز دارد بدین ترتیب که جلوی همه برنامهه های انتخابی باکسی وجود دارد که میتوان با تیک زدن باکس برنامه ها، یک مجموعه برنامه منتخب را برگزید.

پیش نیازها:

  • درایور USB نصب باشد.
  • usb debugging فعال باشد.

روش کار:

این برنامه کارهای زیادی انجام می دهد که در زیر به ترتیب توضیح داده میشود:



برای مشاهده ادامه موضوع بر روی ادامه مطلب کلیک نمایید

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۳ ، ۲۲:۴۱
masoud azadbakht

نام برنامه ای حرفه ای از شرکت بزرگ و معروف Adobe می باشد که به وسیله آن می‌توان به صورت کاملا حرفه‌ای اقدام به طراحی کامل یک وب سایت و تمامی اجزای آن نمود.برای انجام طراحی نیازی به کدنویسی نیست و می توان با چند کلیک عنصر مورد نظر خود را بر روی صفحه سایت در حال طراحی ایجاد نماید. همچنین در محیط ویرایشگر کد این نرم افزار طراحان حرفه ای در صورت تمایل به کد نویسی ، می توانند به راحتی کدهای مربوط به زبان مورد نظر خود را نوشته و در صورت بروز مشکل در کدنویسی از جهات مختلف دستوری برنامه کدهای آنان را عیب یابی می‌کند. در این نرم افزار می‌توان از زبان‌های HTML, XHTML, CSS, XML, JavaScript, Ajax, PHP, Adobe ColdFusion®, ASP, ASP.NET, و JSP استفاده نمود.

سعید جمشیدی

لیست جلسات :

جلسه ۱ - آموزش مقدماتی Adobe Dreamweaver

جلسه ۲ - آموزش مقدماتی Adobe Dreamweaver

جلسه ۳ - آموزش مقدماتی Adobe Dreamweaver


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۳ ، ۲۱:۰۵
masoud azadbakht

پایتون به معنی اژدهاست . شاید انتخاب این اسم برای این زبان برنامه نویسی بی ربط نباشد چراکه یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای صنعتی ویرایش متن محسوب میشود . با کمک پایتون میتوان از کارهای ساده ریاضی تا پیچیده ترین عملیات کنترل متن مانند مرورگر های داینامیک و اتوماسیون را انجام دهید . ویژگی دیگر این نرم افزار سادگی آن است که امکان یادگیری برای همگان را فراهم میکند.


لیست جلسات :

جلسه ۱ - آموزش مقدماتی Python - Installing Python

جلسه ۲ - آموزش مقدماتی Python - Numbers and Math

جلسه ۳ - آموزش مقدماتی Python - Variables

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۳ ، ۲۱:۰۲
masoud azadbakht
ASP.NET نسل بعدی Active Server Pages یا ASP است که توسط شرکت میکروسافت ارائه شده است. این محصول توسط میکروسافت بعنوان شاخص اصلی فناوری در ساخت سایت های وب در نظر گرفته شده است. با استفاده از ASP.NET می توان هم اینترانت کوچک یک شرکت را ساخت و هم یک سایت وب تجاری خیلی بزرگ را طراحی و پیاده سازی نمود. مهمترین نکاتی که در طراحی این محصول در نظر گرفته شده است راحتی استفاده و بالا بودن کارائی و قابلیت آن می باشد.
مهندس مهرداد کیانیان


مبحث - File Upload - Part 1

مبحث - File Upload - Part 2

مبحث - File Upload - Part 3

برای دیدن ادامه آموزش به ادامه مطلب بروید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۳ ، ۲۰:۵۳
masoud azadbakht